Informacije & hišni red

HIŠNI RED

Trudimo se, da se vsak gost, ki biva pri nas, počuti lepo in brezskrbno. Da bi se izognili morebitnim nevšečnostim, Vas vljudno prosimo, da si vzamete nekaj minut časa in se seznanite s hišnim redom.

S potrditvijo rezervacije se razume, da ste s hišnim redom seznanjeni in ga boste upoštevali.



PRIHOD GOSTOV

– Prihod je po 15.00 uri. Bolj zgoden prihod je možen po dogovoru v primeru, če je apartma zjutraj prost.

–Ob prijavi boste prevzeli ključ. Prosimo, da hišo zaklepate in da imate ključe vedno na varnem in pri sebi. Pri odjavi oz. na dan odhoda jih izročite gostitelju oz. po dogovoru odvrzite v poštni nabiralnik. Morebitno izgubo ključev se obračuna gostu 15,00€ / ključ.


ODHOD GOSTOV

– Odhod do 9.30 ure, razen če ni z lastnikom drugače dogovorjeno.
– Pri krajših bivanjih, kot so bila prvotno dogovorjena z rezervacijo, se dnevne cene obračunajo po veljavnem ceniku.
– Ob odhodu gost z lastnikom preveri, če namestitev, oprema in pribor ustrezajo prevzetemu inventarju.
– Gost je dolžan škodo, ki je nastala v času njegovega bivanja na pohištvu, tleh, oknih, vratih, opremi ali na samem objektu in njegovi okolici (npr. vrtu, hodniku…) ustrezno nadomestiti, oziroma povrniti v denarnem znesku pred svojim odhodom.
– Storitve v zvezi z bivanjem gosta in nadomestilo za nastalo škodo plača gost lastniku.
– V primeru predčasnega odhoda, mora svoj odhod najaviti vsaj en dan pred odhodom do 10.00 ure v nasprotnem primeru se zaračuna še en dan bivanja po ceniku.
– Pri odhodu preverite vse prostore za primer pozabljenih stvari.
– V apartmajih ne puščajte nobene hrane, smeti in odpadkov, hladilnik naj bo ugasnjen. Posoda naj bo nujno pomita, osušena in zložena v omarice.


ODPOVEDI IN SPREMEMBE

Vsako spremembo, odpoved in zahtevo za povračilo plačila nastanitve je potrebno pisno posredovati preko elektronske pošte.


Odpovedni roki:

Gost lahko brezplačno odpove do 7 dni pred prihodom.

Gostu bo zaračunan znesek v višini 100 % skupne cene, če odpove v 7 dneh pred prihodom.

V primeru predčasnega odhoda se preostali dnevi rezervacije plačajo v celoti.

Za nekatere primere odpovedi rezervacije veljajo drugačni pogoji za povračilo akontacije (npr. bolezen, višja sila,…).


SPLOŠNO

– Med vašo odsotnostjo naj bodo vrata apartmaja zaklenjena, okna zaprta, razsvetljava in vse električne naprave ( TV, štedilnik ) izključite in zaprite vodo.

- Prosimo, da po nepotrebnem ne trošite tople vode in da brisač ne zavržete že po prvi uporabi.
– V apartmajih je prepovedano kajenje.
– Hišni ljubljenčki niso dovoljeni.
– Prosimo, da ločujete odpadke.

- Brisače menjujemo dvakrat tedensko oz. po dogovoru, posteljnino pa enkrat na teden oz. po dogovoru.
– Najemodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za denar, nakit, vrednostne papirje in ostale predmete, ki jih gosti hranijo v apartmaju in avtomobilih.

- Gostom je na voljo brezplačno parkirišče. Lastnik ne prevzema odgovornosti za varnost vozil, kakršno koli škodo na vozilih ali predmetih, shranjenih v vozilih.
– Lastnik objekta ima pravico v odsotnosti gosta, v posebnih okoliščinah, vstopiti v apartma zaradi preprečevanja nastanka morebitne škode ali nevarnosti.
– S svojim ravnanjem ne motite reda, miru in spoštujte navedena pravila, še zlasti v nočnih urah (od 22.00 do 06.00). Upoštevajte obzirnost do sosedov.
– V primeru neupoštevanja pravil hišnega reda ima lastnik pravico gostu odpovedati nadaljnje bivanje v apartmaju, brez povrnitve stroškov najema.


OSTALE INFORMACIJE

Če imate kakršnekoli želje ali pa pripombe v zvezi z vašim bivanjem pri nas, Vas prosimo, da nam to sporočite:

+386 (0) 41 980 687 Janja

+386 (0) 31 532 567 Slavko

Pridržujemo si pravico do sprememb hišnega reda.


POMEMBNE TELEFONSKE ŠTEVILKE

Gasilci in rešilci: 112

Policija:               113


Spoštovani gosti!

Želimo vam prijetno bivanje in uresničitev vaših želja in načrtov, zaradi katerih ste ali boste prišli v naš Bohinj! Za dodatna vprašanja in informacije smo vam vedno na voljo.


Logo

Booking Ocena

Booking ocena